Szeretettel köszöntelek a Kerékpár Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Grubb Andor
Kerékpár Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kerékpár Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Grubb Andor
Kerékpár Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kerékpár Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Grubb Andor
Kerékpár Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kerékpár Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Grubb Andor
Kerékpár Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát M Imre indította 11 éve
Ebben a fórumban egyedi alkatrészek legyártatásához keresünk szakembereket. Nem kell komolyabb dologra gondolni, hegesztő, lakatos, esztergályos, stb..
A tippeket, címeket örömmel vesszük! :)
Az én kérésem: esztergályos
3 napja vettem meg az országúti kerékpáromat.
Az üléshez kéne esztergálni hosszabb rudat, mert nem húzható ki a magasságomhoz eléggé és elég speciális méret átmérőben. Lehetséges, hogy a kormányrudat is cserélném. Nem kell tömör, de lehetőleg rozsdaálló anyagból legyen, mert néha esik az eső :) és minél erősebb, szilárdság, szívósság, keménység tekintetében, ha már egyszer legyártatom, akkor jó legyen. A családunkban volt két esztergályos, de ők már nem élnek, úgyhogy ... . A legyártatás amúgy is szimpatikusabb, mint a használt rúd megvétele, mert abban lehetnek hajszálrepedések, és nem nagy pénz és nem nagy dolog egy ilyet leesztergálni. Kissé fárasztóbb így kerékpározni, főleg ha a bikaszarv kormányt is hozzáveszem.
Budapesti vagy Pest megyei lehetőleg ... .
Hozzászólások eddig: 2
M Imre üzente 10 éve
Egy kis praktika.
Defekt ellen, nálam a defekt spray vált be. A leeresztett kerékbe belefújod, úgy, hogy ne csípje be a belsőt az abroncs (2-3 másodperc), tehát először röviden, majd forgatás, ütögetés. Felfújja a gumit, de azonnal rá kell fújni pumpával is hármat-négyet, hogy a szelep ne tömődjön el .. mert aztán se ki se be (vagyis inkább csak ki).
M Imre üzente 10 éve
Pajti bá' mától a mennyországban hegeszt vázakat...
http://www.velo.hu/pajti-ba-matol-a-mennyorszagban-hegeszt-vazakat.html?full=1
2014. május 11.
Szerző: Thommey
Tegnap este elhunyt Tarapcsák Miklós, akit a bringások csak Pajti bá'-nak hívtak. Kiváló versenyző volt, és élete végéig a kerékpársportot szolgálta. Sokan köszönhetik neki a pálya vázukat, vagy a papucs cseréjüket mivel Pajti bá' az acél vázak mestere volt. Nyugodjék békében!
Történet
A vázépítő Pajti bácsi
http://bikemag.hu/magazin/interju/a-vazepito-pajti-bacsi
2009. szept. 07.
HBalage
Tarapcsák Miklós néven kevesen ismerik a szakmában, ellenben ha azt mondjuk „Pajti bá” már mindenki tudja kiről van szó. A jelenleg Rákospalotán élő mester életében az első kerékpáros alapélményt a szülőfalujában rendezett szpartakiádok jelentették ahol a győztes jutalma egy valódi bőrlabda volt…
...
(a nem megjelölt kép - az első - a velo.hu-ról származik)
M Imre írta 4 napja a(z) biciklizés népszerűsítése fórumtémában:
Idén is lesz rakpartnyitás, nem is akárhogy | 2025. január 17. ...
M Imre írta 4 hete a(z) Az élet autó nélkül fórumtémában:
Az új KRESZ-ről naprakészen: http://autovezetes.network....
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás