Kerékpár Blog: 2008. november

Szeretettel köszöntelek a Kerékpár Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1125 fő
  • Képek - 697 db
  • Videók - 83 db
  • Blogbejegyzések - 259 db
  • Fórumtémák - 16 db
  • Linkek - 349 db

Üdvözlettel,
Grubb Andor
Kerékpár Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Kerékpár Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1125 fő
  • Képek - 697 db
  • Videók - 83 db
  • Blogbejegyzések - 259 db
  • Fórumtémák - 16 db
  • Linkek - 349 db

Üdvözlettel,
Grubb Andor
Kerékpár Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Kerékpár Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1125 fő
  • Képek - 697 db
  • Videók - 83 db
  • Blogbejegyzések - 259 db
  • Fórumtémák - 16 db
  • Linkek - 349 db

Üdvözlettel,
Grubb Andor
Kerékpár Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Kerékpár Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1125 fő
  • Képek - 697 db
  • Videók - 83 db
  • Blogbejegyzések - 259 db
  • Fórumtémák - 16 db
  • Linkek - 349 db

Üdvözlettel,
Grubb Andor
Kerékpár Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Kerékpár Klub hírei - 2008. november

 atxbha6r

15 éve | [Törölt felhasználó] | 2 hozzászólás

[url=http://levitrageneric.trade/]levitra generic[/url] [url=http://buyvermox.eu/]vermox[/url] [url=http://buy-amoxil.party/]buy amoxil[/url] [url=http://buycrestor.eu/]crestor[/url]

Utolsó hozzászólás

Kiss László üzente 15 éve

Meg lehet szokni. A múlt télen még én is úgy gondolkodtam ahogy te. Most azonban
-20 c fokon is pedálozok. Lásd a bringablogomat: http://kkisslacibike.blogspot.com

 Itt is így kéne...

15 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

NVp8xD zwervowqztsl, [url=http://phucwlrwcubd.com/]phucwlrwcubd[/url], [link=http://gjdxkxaypvzv.com/]gjdxkxaypvzv[/link], http://msdatfpteovc.com/
 

network.hu

 Van, aki csak városi bringás, az elvetemültebbje azonban túrázni is elindul biciklivel. Rengeteg túraútvonal áll rendelkezésre, a lehetõségek száma gyakorlatilag végtelen. Találunk minden félét, könnyût, nehezet, szokatlant, mehetünk külföldre, vagy maradhatunk kis hazánkban. Persze most tél van, de egy kellemes tavaszi túra tervezését nem lehet idõben elkezdeni.

Ezen az oldalon elolvashatod más bringások túrabeszámolóit, tanácsokat és segítséget, ötleteket adnak.

Tovább 

A Magyargyártmányú Veterán Kerékpárok honlapján találtam egy egész jó összeállítást a bicikli Magyarországon való elterjedéséről:

"Magyarországon a kerékpár elterjedése és gyártása a fejlett, iparosodott államokhoz viszonyítva, későn kezdődött. Megjelenési nyomaival a múlt század 60-as éveinek végén találkozhatunk."

folytatás

network.hu

Ha közlekedett már biciklivel Budapesten, tudja, hogy szinte sehová sem tudja szabályosan lelakatolni jármûvét. A népszerûbb célpontok közelében így gyakran fürtökben lógnak a biciklik a közlekedési táblák oszlopain, kerítésen, rácsokon. A keskeny járdák miatt a legtöbb helyen csak az út szélén lehetne kerékpártárolót kialakítani, ha Budapesten nem lenne szent az autó és annak parkolóhelye. A Hajtás Pajtás tabudöntõ akciója meglepõ fordulatot hozott: a hetedik kerület is csatlakozott a civil mozgalomhoz.

Tovább 

A biciklitároló nem bonyolult szerkezet, de Budapesten mintha kutatócsoportok dolgoznának a legbénább tárolók kifejlesztésén. Mivel a tervek szerint hangulatjavító tárolókkal árasztják el a várost, megnéztük, mire számíthatunk.

A cikk folytatásához klikkelj ide

network.hu

A balatoni kerékpárkörút kiépítése a múlt század 80-as éveiben indult el. Ekkor készült például a Balatonkenesét Fûzfõvel és a Balatonfüredet Tihannyal összekötõ szakasz. Sok hosszabb részt építettek a déli parton is bicikliút fedõnévvel - valójában többnyire járdának szánták.


Több mint egy évtizedes kihagyás után az ezredfordulón újra jelentõs munkák kezdõdtek, így mára gyakorlatilag elkészült minden szakasz, és viszonylagos biztonságban körbe lehet kerékpározni a tavat.

Tovább 

A monocikli egy közlekedési eszköz, a bicikli egykerekű változata. Elsősorban a cirkuszokban találkozhatunk vele, de van néhány lelkes kipróbáló is, aki néhány óra esés-kelés után belejöhet a gyakorlatba, ha jó az egyensúlyérzéke.

Ha Te is ki szeretnéd próbálni a monociklizést, itt vagy egy kis segítség a Monocikli.hu-ról.

A Critical Mass, annak a bringás felvonulásnak a neve, amit a nagyobb városokban minden hónap utolsó péntekén rendeznek meg. Magyarországon kétszer tartanak felvonulást, áprilisban a Föld napján és szeptemberben az Autómentes Napon. A CM egyik jelképe, hogy a bringások a keresztezõdésekben vagy célba érve a fejük fölé emelik kerékprájukat, ezzel is felhívva a figyelmet egyrészt arra, hogy van élet autó nélkül, másrészt arra, hogy a kerékpározás, mint közlekedési forma, háttérbe van szorítva.

Tovább 

Nem tudom, hogy hogy állsz az az extrém bringázáshoz, de én a downhill megszállottja vagyok. Így jutottam el a neten a Mátrai Betyárok honlapjára, akik megszállottan űzik az ipart hazánk, az erre a célra talán egyik legmegfelelőbb részén, a gyönyörű Mátrában.

Nemcsak jó programokat, versenyeket is szerveznek, melyekre akár Te is nevezhetsz, vagy akár a csapat aktív tagja is lehetsz.


Mátrai Betyárok Kerékpáros Sportegyesület

network.hu

A BMX (bicycle moto-cross) sportág az 1960-as évek végén fejlõdött ki. Ekkoriban ugyanis maga a motocross hatalmas divat volt az amerikai fiatalok körében. Voltak azonban fiatalok, akik vagy nem érték el a minimális korhatárt a versenyzéshez, vagy pedig nem volt elég pénzük a méregdrága motocross felszerelések beszerzéséhez, õk úgy döntöttek, hogy valamilyen módon megpróbálják helyettesíteni a motocross sportágat.

A BMX rendezvények rendkívül népszerûek lettek, különösen Kaliforniában, majd a 70-es években már különálló sportágként mûködött és hivatalosan is megkezdõdtek a BMX versenyek szervezései.

Tovább 

QHSest mmrhfjnstuht, [url=http://jxejlqztkeag.com/]jxejlqztkeag[/url], [link=http://flucsanisnjr.com/]flucsanisnjr[/link], http://rtdpofyzaekh.com/

Elõre is sorry, de ez egy nagyon személyes és nem kevésbé felháborodott kirohanás lesz részemrõl. Már nem elõször tapasztalom a jelenséget, fogadni mernék hogy nem is utoljára, de egyszerûen a mai eset minden eddigin túltesz.

Szóval, haladok a Deák felõl a Dob utcában szokásosan tempósan, de azért minél kevesebb izzadást generálva, alapvetõen magam mögé figyelve, hogy ne tartsak fel egy autóst sem. Nem is tartottam, mert nem jöttek, elvoltam magamban, kicsit még a gondolataimat is szélnek eresztettem, amikor is a Holló utcából uszkve harminccal kivágódik elém egy futár, de úgy, hogy kishíján kormányakasztás lett belõle.

Tovább 

network.hu

Nem jó hírek, Pedálozó Honfitársaim.

Sok kerekezõ örült már jóelõre, de rosszul tették: igaz, hogy a minket képviselõ civileknek hosszas alkudozásokkal sikerült kiharcolniuk, hogy a Margit híd jövõ tavaszi rekonstrukciójában a bicikliseknek is kedvezzenek végre (tudjuk ugye, mennyi veszélyforrás itt az úton tekerni, ahol sorra centizgetnek az autók, a járdán meg a gyalogokat kell kerülgetni), de aztán kiderült: a fõváros egy tollvonással ignorálta elképzeléseiket, hogy a híd mindkét oldalán legyen bicikliút.

Tovább 

Ez történt a közösségben:

M Imre írta 1 hete a(z) Az élet autó nélkül fórumtémában:

Halász Áron \ Lyon (Franciaország).: Majd...

M Imre írta 2 hete a(z) Az élet autó nélkül fórumtémában:

Védjük meg Budapestet! Szavazz a Budapesti ...

M Imre írta 4 hete a(z) Az élet autó nélkül fórumtémában:

Ilyen is volt régen… (2013.) Első önkéntes parkszépítő akció - ...

M Imre írta 1 hónapja a(z) Az élet autó nélkül fórumtémában:

bicibus: ... a gyerekek, felnőttek kíséretében előre ...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu